Dijital Pazarlama ?

Dijital Pazarlama, işletmelerin büyümesi ve dijital varlığını sürdürebilmesi için gerekli olan normlardan biridir. Markalar için yalnızca sosyal medya hesapları ve web siteleri yeterli değildir. Marka bilinirliğini sağlayabilmek için dijital pazarlama, SEM, SEO, içerik ağı reklamları mutlaka aktif bir şekilde kullanılmalıdır.

BiKreatif Dijital Reklam Ajansı olarak, dijital pazarlamanın kalbi konumunda olan interneti daha verimli ve doğru kullanabilmeniz için çözümler üretmekte, Türkiye’de eksikliği henüz devam eden ve geleneksel pazarlama yöntemlerini gölgelemeye başlayan dijital pazarlama fırsatlarından yararlanmanızı sağlamaktayız.

Markaların ve firmaların dinamiklerini koruyacak stratejiler ile, dijital dünyada varlığınızı sürdürebilirsiniz. Her gün milyonlarca kişi ürünlerini ve işletmesini tanıtabilmek için dijital pazarlamadan yararlanıyor. Henüz yeni yaygınlaşmaya başlayan ve geleneksel medya unsurlarını geri planda bırakan bu pazarlama türünü kullanmak için doğru zaman!

Dijital Pazarlama ile Fırsatları Yakalayın!

Dijital pazarlama, vizyon sahibi her markanın önem vermesi gereken alanlardan birisidir. Küresel nüfusun yüzde 59’u internet ve sosyal medya platformlarını kullanırken; eski ve geleneksel pazarlama yöntemlerinden olan gazete, televizyon, broşür ve radyo reklamları çok daha kısıtlı verim olanağına sahiptir.

Günün herhangi bir zaman diliminde dijital pazarlama yöntemleri ile milyonlarca potansiyel müşteriye erişim sağlayarak marka bilinirliğini destekleyebilirken, eski usul pazarlama yöntemleri ile bu erişimin yaklaşık %5’i kadar verim alınabilmektedir.

Günlük yaşamın her anında etkileşim içerisinde bulunan dijital platformlarda, interaktif ve yenilikçi bir strateji geliştirmek oldukça önemlidir. Dijital pazarlama yöntemi ile yaş, ilgi alanları, cinsiyet ve konum gibi belirli kitle demografilerine özel çalışmalar yapmak mümkündür. Bu sayede hedef kitlenizde olmayan, ürün ya da hizmet alma potansiyeli bulunmayan kişilerden ziyade direkt olarak ürününüz veya hizmetiniz ile ilgilenebilecek kişilere erişim sağlayabilirsiniz.

Doğru Analiz ile Hedefinize Ulaşın!

Dijital pazarlamanın en önemli unsurlarından biri olan hedef kitle merkezli çalışmalar ile, nokta atışı yapmak mümkündür. Bu çalışma adımı, vakit ve zaman kaybı olmaksızın müşteri olma potansiyeli taşıyan kişiler ile etkileşime girmenizi sağlayacaktır.

Birçok alternatif sunan dijital pazarlama, takipçilerinizi / reklamınızın ulaştığı kişileri harekete geçirerek ürün ve hizmetlerinizi satın almaya, internet sitenizi ziyaret etmeye, bilgi edinmeye teşvik edecektir. Hedef kitlenizi bizimle beraber analiz ederek, kişisel özelliklerine özel (yaş, konum, ilgi alanları vb.) pazarlama yapabilirsiniz.

Dijital pazarlama eski usul pazarlama yöntemlerini geride bırakarak, kısa süre içerisinde büyük bir ivme kazandı. Minimum maliyet ile maksimum verim almak isteyen markalar; milyonlarca kişiye kısa süre içerisinde bu pazarlama yöntemi ile ulaşıyor.

Neden Dijital Pazarlama Yapılmalı?

Etkili reklam kampanyalarıyla hizmet ve ürünlerinizi hızlı bir şekilde potansiyel müşterilerinize ulaştırın! Doğru kişilere ulaşabilmek için hedeflerin doğru stratejiyle belirlenmesi oldukça önemlidir. Bu sebeple profesyonel destek alarak, amacınıza ulaşabilirsiniz. Her markanın, her reklamın amacı ve hedef kitlesi farklılık göstermektedir.

Reklam bütçenizi optimize ederek, sonuçlarına anlık olarak erişim sağlayabilirsiniz. Reklamlarınızı dilediğiniz an durdurabilir ve değişiklik yapabilirsiniz.

Pazarlama yöntemleri ile harcamalarını minimum seviyede tutarak, kar oranınızı maksimize etmek mümkündür.

Dijital pazarlama, geleneksel pazarlama yöntemine oranla çok daha düşük maliyetlidir. Kısa süre içerisinde milyonlarca kişiye erişim sağlanılabilir. Üstelik erişim sağlanan ve etkileşim içerisine girilen kişiler, potansiyel müşteri sıfatındadır.

Geleneksel pazarlama yöntemlerine kıyasla, yazılı basım reklamı kaç kişinin okuduğunu, gördüğünü ve en önemlisi bu erişimin satışlarınızı ne şekilde etkilediğini değerlendirmek mümkün değildir. Dijital pazarlama yöntemlerinde ise reklamlarınızın ulaştığı kişilerin yaşlarını, konumlarını, ilgi alanlarını ve diğer tüm sonuçları anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.

Edinilen sonuçlar ile çalışma modelinin dönüşümünü analiz ederek, çeşitli ve daha kapsamlı stratejiler geliştirilebilmektedir.

Dijital Pazarlama ile Markanızı Hak Ettiği Konuma Ulaştırıyoruz!

BiKreatif Dijital Reklam Ajansı olarak, dijital pazarlamaya yönelik oluşturduğumuz tüm stratejiler ile markanın dijital ortamlarda bilinir olmasını sağlamanın yanı sıra, ROI (Return on Investment) ölçümlerini en doğru şekilde yaparak markanın dijital platformlardan minimum yatırım ile maksimum fayda edinmesini sağlamaktayız.

Dijital pazarlama stratejilerimiz ile en uygun kurguları dijital pazarlama stratejileri ile birleştirerek, trend konular üzerinden bilinirliğinizi ve değerlerinizi korumaktayız. Peki, tüm bunları nasıl sağladığımızı bilmek, şeffaf hizmet anlayışımızın nasıl işlediğini bilmek ister misiniz?

Heyecan verici stratejiler BiKreatif Dijital Reklam Ajansı ile sizi bekliyor…

Hangi Teknikleri Kullanıyoruz?

Türkçe karşılığı Arama Motoru Pazarlaması olan SEM, kullandığımız tekniklerin yapı taşı dijital pazarlamanın ise kalbidir. İnternet sitenizin arama motorlarında kolaylıkla bulunması ve daha fazla kişiye erişmenizi sağlayan bir çalışmadır. Markanın ayırdığı bütçeler doğrultusunda anahtar kelime ile reklam verilebilmektedir. Bu da, dolaylı olarak daha fazla kitleye erişim sağlanması için zemin hazırlayacaktır.
Sitenin konseptine göre belirlenen anahtar kelimeler doğrultusunda ürünleri, hizmetleri ya da içerikleri arama motoru kriterlerine uygun şekilde değiştiriyor / düzenliyoruz. SEO çalışmaları site dışı SEO ve site içi SEO olarak ikiye ayrılır. Hem site için çalışmalarla, hem de site dışı çalışmalar ile kriterleri tam manasıyla karşılayarak daha kolay bulunmanızı ve potansiyel müşterilerinize / kitlelerinize ulaşmanızı sağlıyoruz.
Mobil pazarlama, dijital pazarlama tekniklerinden biridir. İnternette en fazla erişim olan alanlardan biri olan mobil telefonlarda yapılan reklamlar, pazarlama ve PR çalışmaları kısa süre içerisinde kullanıcılar ile etkileşim halinde olmanızı sağlayacaktır. Bizler, sizi bekleyen potansiyel müşterileriniz ile aranızda mobil bir köprü kuruyoruz!
Mail pazarlama, sanıldığının aksine oldukça aktif bir şekilde kullanılıyor. E-Ticaret satışlarının çok büyük bir kısmı, e-mail pazarlama stratejileri ile sağlanıyor. Satışlarınızı dijital stratejiler ile harmanlayarak, bütün alanlarda doğru ve dinamik şekilde pazarlama yapmanızı destekliyoruz.
Kullanıcıları internet sitenize çekebilmeniz için SEO, SEM ve diğer pazarlama yöntemleri tek başına yeterli olamayabilir. Sosyal medya içerikleri, videolar ve blog sayfaları; ürünlerinizi tanıtabilmek için eşsiz içerik türleridir. İçerik pazarlama yöntemi ile arama motorlarında değerinizi arttırıyor, doğru strateji ile içeriklerinizi okuyan kullanıcıya harekete geçirecek mesajlar iletiyoruz.
Sosyal medya, farklı bir ifade ile markanın dijitaldeki sesidir. Sosyal medyanın dijital pazarlamadaki rolü oldukça büyüktür. Dijital pazarlama stratejilerinde sosyal medya platformlarının gücünden faydalanıyor, rakiplerinize karşı üstünlük elde etmenizi sağlıyoruz. Diğer pazarlama kanallarına nazaran hedef kitle belirlemesi ve potansiyel müşteriye erişim imkanı daha fazla olan sosyal medya platformları, dijital pazarlamanın en önemli unsurlarındandır.
E-Ticaret, temelde ikiye ayrılır. B2C, firmaların müşterilerine ürün satması anlamına gelirken; B2B firmalar arası alışverişi ifade eder. Satış türünüz fark etmeksizin, doğrudan alıcıya etki ederek satış yapmanızı sağlamaktayız. Satış odaklı geliştirilen bu teknik, Türkiye’de ve global anlamda e-Ticaret portallarının / sitelerinin artması ve e-Ticaret kültürünün gelişmesi ile önem kazanmıştır. 2018 yılının verilerine göre 9,9 milyar TL'ye ulaşan e-Ticaret hacminde yerinizi bizimle beraber almaya hazır mısınız?


Sizin İçinde Bi Fikrimiz Var!

Aklınıza gelen soru işaretlerini giderebilmek, fiyat teklifi sunabilmek ve projenizin ilk adımını atmak için sizi hemen arayalım.