Dünyanın herhangi bir yerinde ürün ve hizmetlerini sunmak isteyen işletmeler ile dünyanın herhangi bir yerine satışı yapılan ürünlere ihtiyaç duyan müşterileri buluşturmaya yarayan e-ticaret sayesinde birçok firma ulusal olarak büyüme yerine uluslararası büyüme yoluna daha kolay bir şekilde gitmektedir.
E-Ticaret Türleri Nelerdir?E-ticaret türleri elektronik ticaretin kullanımına göre değişiklik göstermektedir. Günden güne e-ticaretin gelişmesi ile beraber pek çok iş modeli ortaya çıkmıştır. Bu modellerin içerisine bazen tüketiciler, bazen işletmeler bazen de kamu kurumları dahil olmuştur. E-ticaret türlerini satış alanlarına ve taraflarına göre 6 başlık altında toplayabiliriz. Bu başlıklar:
Satışını yapacağınız ürünlerin reklamını dijital olarak birçok platformda yapmanız e-ticaret sisteminin müşteri ile daha kolay buluşmasını sağlayacaktır. Reklam tasarımları, banner tasarımları, mail gönderimi tasarımları kaliteli görseller ile tasarlanmalıdır. Marka bilinirliğinizi ve sitenizin trafiğinin artmasının bir yolu da indirimler ve kampanyalar yapmaktadır. BiKreatif olarak e-ticaret hizmetlerimiz;
BiKreatif Dijital Reklam Ajansı olarak bizimle çalışmak sektör içinde içerisindeki yeni olan firmalarınız için bulunmaz bir kazanma ivmesi yaratmaktadır. E-ticaret danışmanlığı hizmetimiz marka değerini yükseltmek açısından önem arz etmektedir. Hangi ürünün hangi slogan ile tüketiciye sunulması gerektiği gibi konularda danışmanlık yapmaktayız. Bununla birlikte firmanızın bir slogana ve bir logoya ihtiyacı vardır. Bu alanda deneyimli ve uzman kadromuz ile çeşitli çalışmalar ve faaliyetler yürütmekteyiz.
Ürünlerin sınıflandırılması ve kategorize edilmesi, hangi ürünün geri planda tutulması gerektiği gibi önemli konularda sizlere öncü olmakta ve profesyonel danışmanlık hizmeti vermekteyiz. Yüksek rekabetin var olduğu serbest piyasada adınızı duyurmak ve rakip firmaların önüne geçmek için her türlü stratejik ortaklıkları ve güçlü reklam ağlarını sizlere sunmaktayız.
BiKreatif Dijital Reklam Ajansı olarak sizler için doğru stratejiler ile firmanızı büyütecek özgün içerikler ve kreatif tasarımlar hazırlıyoruz…
Elektronik ortamda yürütülecek olan satışların faaliyet öncesinde ve faaliyet aşamasında pazarlama için analiz, araştırma, strateji belirleme yöntemlerinin uygulanması durumu olan E-ticaret pazarlaması, ürün ve hizmetlerin potansiyel müşteriye rahat bir şekilde ulaşabilmesi için dijital kanalları kullanmaktadır. E-ticaret pazarlamasının en önemli iki stratejisi web sitesi trafiğini arttırmak ve kullanıcı deneyimini optimize etmektedir. Başarılı bir e-ticaret pazarlaması stratejileri için gerekli kanallar vardır.
Etkili bir PPC kampanyası yürütülmesindeki önemli nokta, oluşturulan reklamlarda anahtar kelime veya kelime öbekleri kullanımı ile stratejik fiyat teklifleri verilmesidir. Oluşturulan kampanyalara tıklama oranı reklam başına ödeme bedeli belirlenmesindeki temel unsurdur. Reklam başına ödeme kanalı özellikle web sitesi trafiğine sebep olduğu için tercih edilmektedir.
Arama motorları üzerinde ücretli reklam kampanyaları oluşturulmaktadır. Bu sayede arama sayfasında görülen reklamlar hedef müşteri kitlesine ulaşımı daha kolay hale getirmektedir.
SEO adı ile de bilinen arama motoru optimizasyonu çalışmaları sayesinde firma, web sitesi arama sonuçlarında üst sıralarda yer almaktadır. SEO, doğal sonuçları ücretsiz olarak Google ve Yahoo gibi arama motorlarında çıkarmaktadır.
Web sitelerinde görünen afişler, kenar çubukları ve görsel reklamlar görüntülü reklamcılığı ifade etmektedir. Google görüntülü reklam ağı tarafından yürütülen görüntülü reklamlar, hedef kitleye ulaşmayı sağlamaktadır.
Satış ortaklığı ile hedef kitleyi web siteye yönlendirme amaçlanmaktadır. İnternet ortamında satış yapan perakendecinin web sitesine karşılaştırmalar, yorumlar, referanslar gibi yönlendirmeler yaparak iş akışının hareketlenmesine yardımcı olmaktadır.
Geçmiş potansiyel müşteriler e-posta pazarlama sayesinde sepette bırakılan ürünler ve haber bültenleri hakkında e-posta bildirimi almaktadır. Bu kanal ile yeniden pazarlama hedeflenmektedir.
Fenomen olarak adlandırılan influencerlar ile, sosyal medya kullanıcıları ve ünlüler aracılığı hedef kitleye erişim sağlanmaktadır. Bu açıdan güvenilirliğin artması, satışların artmasına da etki etmektedir.
Aklınıza gelen soru işaretlerini giderebilmek, fiyat teklifi sunabilmek ve projenizin ilk adımını atmak için sizi hemen arayalım.